Etapy zamówienia.
  1. Wybór wzoru zaproszenia.
  2. Wybór wzoru dodatków.
  3. Wybór projektu indywidualnego.
  4. Koszyk.
  5. Druk.
  6. Wysyłka.
§ 1
WYBÓR PROJEKTU ZAPROSZENIA
Wybieramy zaproszenie na ślub, które chcemy zamówić.
Wybieramy zaproszenie na ślub i wesele, które chcemy zamówić.
Konfigurujemy produkt.
Wybieramy rodzaj kolor.
Decydujemy się na jeden z czterech dostępnych tekstów.
Wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji. Wybieramy kartę RSVP .
Wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji karty RSVP.
Wybieramy pasek papierowy.
Wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji paska papierowego.
Wybieramy czy koperta ma być dołączona do zamówienia czy kupimy ją we własnym zakresie.
Wybieramy jeden z wariantów wzorów wkładki do kopert.
Wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji kopert.
Każdorazowo wybieramy zamawianą ilość. Minimalne zamówienie zaproszenia to 25 sztuk. Proponujemy zwrócić szczególną uwagę na ilość zamawianych zaproszeń. Zazwyczaj potrzebnych jest co najmniej o połowę mniej zaproszeń niż planowana liczba gości. Prosimy o dokładne przeliczenie ilości zaproszeń i zamówienie kilku egzemplarzy dodatkowych, ponieważ ewentualny dodruk możliwy jest od 25 sztuk.
§ 2
WYBÓR WZORU DODATKÓW
Wybieramy wzory dodatków, które chcemy zamówić.
Konfigurujemy produkt.
Wybieramy kolor.
Wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji.
Każdorazowo wybieramy zamawianą ilość.
§ 3
WYBÓR PROJEKTU INDYWIDUALNEGO
Wchodzimy w zakładkę - zamów projekt indywidualny. Po zamówieniu indywidualnego projektu i dokonaniu wpłaty: Otrzymasz od nas e-maila z potwierdzeniem przyjęcia do realizacji Twojego zamówienia. Następnie skontaktuje się z Tobą e-mailem nasz projektant w celu ustalenia wszystkich szczegółów projektu. Gotowy projekt wyślemy na twojego e-maila w terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeśli spełni on Twoje oczekiwania możliwe będzie stworzenie na jego podstawie całego niepowtarzalnego pakietu ślubnego. Jeśli zlecisz nam dalszą realizację tego projektu w SEKA DESIGN będzie on jedyny i niepowtarzalny. Po ustaleniu szczegółów i ilości zamówienia oraz dokonaniu wpłaty poprosimy cię o podanie danych niezbędnych do wykonania usługi. Jeśli zrezygnujesz z realizacji projektu w SEKA DESIGN zostanie on umieszczony po upływie 7 dni kalendarzowych jako nowy wzór na naszej stronie. Stworzenie projektu indywidualnego nie jest jednoznaczne z nabyciem praw autorskich
§ 4
KOSZYK
Założenie konta w SEKA DESIGN jest niezbędne do korzystania z panelu klienta. Podanie swoich danych lub danych firmy. Wybór metody płatności. Podsumowanie zamówienia. Sprawdzenie i złożenie zamówienia. Płatność . Po wykonaniu płatności otrzymacie Państwo e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
§ 5
DRUK
Następnie poprosimy Państwa o podanie w e-mailu wszystkich niezbędnych do druku gotowego produktu danych. Po stworzeniu projektu produktu zostanie on wysłany e-mail do Państwa ostatecznej akceptacji. Projekt należy bardzo uważnie sprawdzić pod kątem poprawności ortograficznej, stylistycznej oraz zgodności danych. Po akceptacji przez Państwa treści i wyglądu nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy niewynikające z naszej winy. Po uzyskaniu Państwa akceptacji wysłany zostanie e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. Od tego momentu w ciągu 7-14 dni roboczych zamówione produkty zostaną wysłane.
WAŻNE: Nie ingerujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w imionach i nazwiskach gości.
§ 6
WYSYŁKA
Dostawa zamówienia trwa od 3 do 7 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu sklepu dostawa zajmuje od 1 do 3 dni roboczych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz od 5 do 7 dni roboczych terenie Wielkiej Brytanii.